6 תשובות
אני הוצאתי מאה ועד היום מצטערת על זה, זה גם תלוי בת כמה את ממליצה לך להוציא 80 אלה אם כן היא עושה לך בנייה וזה משהו אחר
120מקסימום
100 אם זה רק לק גל חלק רגיל
שואל השאלה:
נראלי 100 זה בסדר וזה גם רוב הבנות לוקחות ככה
אנונימית
200 אם העבודה טובה