12 תשובות
שואל השאלה:
פיסול לא ניתוח
אנונימית
את קונה מזרק עקרונית.
חברה שלי עשתה ב1700 שח.
אני עשיתי ניתוח לפני חודש,וזה הרבה יותר אפקטיבי
^אצל מי עשית ניתוח??
ובערך 1500 תלוי
אנונימית
שואל השאלה:
את יכולה להגיד לי אצל מי היא עשתה ב1700?
ותגידי,ראיתי שאת בת 17 וכאילו זה בטח כיתה יא או יב,לא חששת מהתגובות של המורים או של ילדים וכל זה?ואצל מי עשית אם אפשר לשאול
אנונימית
עשיתי אצל ד"ר מוסקונה.
לא חששתי מהתגובות שלהם בכלל הם על הזין.
עשיתי כי הייתי חייבת,וכי רציתי.
היא עשתה במרכז עתידים בתל אביב,אין לי מושג אצל מי בדיוק.
^יא אני גם רוצה לעשות אצלו
אני יכולה לשאול אותך בפרטי שאלות אם זה לא מפריע לך?
אנונימית
בטח!
שואל השאלה:
זהו שאני שנה מתחתייך וכאילו אני ממש חוששת מהתגובות של הילדים למרות שארגיש הכי הרבה ביטחון שבעולם אחרי שאעשה את זה.קרה לך שדפקו לך איזה משפט או כולם הביטו בך?
אנונימית
שואל השאלה:
יאו גם לי כמו שאת רואה יש מלא שאלות לשאול אותך אני יכולה?חחח
אנונימית
יש מזרק ב1500 יש מישהי טובה באינסטגם אם באלך אני ארשום לך אותו.
היא ממש מקצועית יש לה צוות והכל
אנונימית
שואל השאלה:
כן תכתבי לי בבקשה ימלכה
אנונימית
naturalaser_
אנונימית