4 תשובות
מי יצא עלייך ואיפה? ולא הבנתי מה הבעיה
שואל השאלה:
כתבתי אתמול
כתבתי אתמול
אנונימית
אני גם הולכת להתחסן ואין שום בעיה עם זה, בסוף הבדיחה תהיה על חשבונם :)
בסטיפס? לא יודע לא אמור להיות להם אכפת... אני חושב שהוא לא הכרחי לרוב 12 - 15 כי לא הוכח שהוא מונע הדבקה והוא רק מפחית סימפטומים שבמילא לא מסכנים חיים אצל ילדים בריאים, אבל אני לוקח בשביל שאוכל לטוס ובגלל אסטמה
באותו הנושא: