14 תשובות
לא חח גם שם הולכים
ברור שיש אנשים שהולכים עם טייץ ואני לא חושבת שתהיה עם זה בעיה
בחו"ל הולכים עם זה אבל בעיקר לאימוני ספורט לא ליומיום
אמהות אומרות הרבה דברים.
בחול לא משתמשים בזה כבגד יום יומי אלה לאימונים או ריצות או כל דבר אחר, אף אחד לא יעשה לך כלום אני טיילתי בלונדון עם טייץ והכל היה טוב ויפה
שואל השאלה:
מילאנו זה לא באיטליה? מה הקשר?
מילאנו זה לא באיטליה? מה הקשר?
אנונימית
שהייתי ברומניה הלכתי ככה ביום יום ואף אחד לא הסתכל..
בארהב זה סוג של לבוש בייסיק שwhite girls הולכות איתו
בארהב זה סוג של לבוש בייסיק שwhite girls הולכות איתו
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא טייץ של ספורט זה יותר טייץ כזה קשה עם פסים בצדדים
זה לא טייץ של ספורט זה יותר טייץ כזה קשה עם פסים בצדדים
אנונימית
אנונימית שהיתה ברומניה את יכולה להיות איטי בפרטי?
כי טייץ בתכלס זה לספורט
לא יסכלו עלייך מוזר כי יחשבו שאת תעשי ספורט
זה נכון. באירופה אף אחד לא לובש טייצים סתם ככה, רק לספורט. אבל אם תלכי עם טייץ לבית ספר או לעבודה זה ייחשב לא מכבד. כשעברתי לאירופה לקחתי איתי מלא טייצים כי בארץ לבשתי הרבה, אבל בחו"ל הסתכלו עליי מוזר. אז התחלתי ללבוש רק בבית או מתחת לחצאית
שואל השאלה:
מה זה בית ספר או עבודה? אני בת 13 ואני הולכת רק לשבוע ^
מה זה בית ספר או עבודה? אני בת 13 ואני הולכת רק לשבוע ^
אנונימית
גם כשיצאתי סתם הסתכלו עליי קצת מוזר. אפולו אם לא אכלתי פיצה עם סכין ומזלג
הייתי ממש מבויישת
הייתי ממש מבויישת
באותו הנושא: