התחברות הרשמה

הכנתי לעצמי ג'חנון שמפשירים מהפריזר ואז גיליתי שאין לי עגבניות לרסק. יש לכם רעיון מה לעשות? איזה רוטב טעים עם ג'חנון?

אין לי מכולת קרובה ואני לבד בבית אני לא אוהב חריף
28 ביוני 2021, 11:15
ג'חנוןעגבניות    
3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא אוהב חריף
א
אל הקומדיה ונסיך היהודים
אין ברירה, תאכל יבש
כי זה מגעיל עם כל דבר אחר
.
.Its lihi
שואל השאלה:
שמעתי שגחנון ודבש זה טעים כדאי?
א
אל הקומדיה ונסיך היהודים
באותו הנושא:
אפשר להקפיא בשר אחרי שמפשירים?
הכנתי לעצמי...
הכנתי לעצמי טוסט ואמא שלי באה אז זרקתי אותו...להכין שוב או לא?
הכנתי לעצמי חביתה.
הכנתי לעצמי צ'יפס, נקניקיות מטוגנות, פטריות מוקפצות וביצת עין אחת, זה הרבה לארוחה?
הכנתי לעצמי עגיל לאף מזוייף
אני הכנתי לעצמי משהו לאכול ו
הכנתי לעצמי פסטה עם גבנצ ופרמזן, זה היה טעים שלהחייםם, באלי להכין עוד קערה, אבלל
דתיים :( הכנתי לעצמי משהו עם חלב ושכחתי שאני בשרית :(
מה דעתכם על חנונים שקוראים לעצמם חנונים בלי בעיה?
אני הכנתי לעצמי רשימת גלו אפ...