5 תשובות
קיבלתי 4 הערות
להאט (זה היה במהירות המותרת פשוט קצת יותר ממה שהתאים באותו רחוב)
לשים לב לפס האטה (עשיתי איזה באמפר קצת קופצני)
לאותת כשאני עוקפת, גם מכונית חונה זה עקיפה (זה היה כביש צר אז נסעתי באמצע, ואז כשחזרתי לנתיב הימני הוא אמר לאותת אבל בחיים בשיעורים לא אותתי)
ועוד אחת שהייתי בכיכר וחיכיתי כי היה רכב שנכנס לכיכר משמאלי, אבל הוא אותת ימינה ככה שהוא לא יגיע אלי ואני חיכיתי בכל זאת אז הוא אמר לי שאפשר להיכנס לא צריך לחכות אם הוא מאותת

ועברתי בכל זאת טסט ראשון
אנונימית
כמה אני מקנא בך
הייתה לי הערה אחת, כשבאתי להיכנס לשכונה כלשהי עברתי לנתיב פנייה לפני שהנתיב התחיל, כלומר נסעתי על השוליים. חשבתי שזה דפק לי את הטסט אבל עברתי (טסט ראשון)
כן
הייתה לי הערה על זה שלא הסתכלתי פעם אחת במראה
זה היה בפנייה ימינה
ועוד הערה על באמפר שלא הורדתי מספיק את המהירות לפניו
ועדיין עברתי
אנונימי
שואל השאלה:
^ אמאלה מה איך עברתם, הייתה לי הערה על מהירות שהוא טוען שהוא העיר לי כל הטסט אבל הבן זונה העיר פעמיים בפאקינג כביש עם במפר אמר לי לנסוע יותר מהר כמו איזה נכה
אנונימי