תשובה אחת
נגעתי במדרכה בחנייה והטסטרית הייתה ממש מגניבה אז היא אמרה לי לא להילחץ ושהכול בסדר

והיה איזה קטע שמרחוב חד סטרי פניתי שמאלה וחשבתי שהרחוב אחרי הפניה גם חד סטרי (לא היה שלט וזה היה רחוב צר) אז נשארתי על הנתיב השמאלי ואז קלטתי שזה רחוב דו סטרי אז ישר עברתי ימינה
הטסטרית שאלה אותי אם שמתי לב שאני פונה לרחוב דו סטרי ואמרתי לה שכן ושפניתי בטעות חד מידי (לפי דעתי השקר הקטן הזה גרם לי לעבור)