2 תשובות
זאת בדיקת דם רגילה.. מה שהכי מבאס שאין לך מה לעשות אם יש לך נוגדנים.. את עדיין תצטרכי בידוד.. אני עשיתי סתם מתוך סקרנות :)
שואל השאלה:
כאילו בדיקת דם או רוק או משהו?
כאילו בדיקת דם או רוק או משהו?
אנונימית
באותו הנושא: