7 תשובות
את צריכה לדבר עם הקופות חולים שלך הם מחויבים לעזור לך
שואל השאלה:
אז את לא עשית חיסון כי היה לך מספיק נוגנים?
אז את לא עשית חיסון כי היה לך מספיק נוגנים?
תעשי בדיקה סרולוגיות, אני בדקתי ויש לי נוגדנים
גם ככה למחלימים בדרך כלל לא נותנים ואם כן אז מנה אחת
גם ככה למחלימים בדרך כלל לא נותנים ואם כן אז מנה אחת
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
שואל השאלה:
אבל איך קובעים?
אבל איך קובעים?
תעשי בדיקת נוגדנים קודם לדעתי
כן, יש לי 123 וגם הייתי חולה מספיק זמן
אני גם צעירה אז אין סיבה מספיק טובה
אני גם צעירה אז אין סיבה מספיק טובה
באותו הנושא: