9 תשובות
שואל השאלה:
אוף קיוויתי
אוף קיוויתי
אנונימי
שואל השאלה:
קריית אתא
קריית אתא
אנונימי
לא מהצפון , אבל תמיד אפשר להתנסות ללכת למקומות להכיר אנשים , אם זה עבודה / מקום התנדבות או פשוט להכיר בחוץ
שואל השאלה:
בעיקרון ניסיתי המון שלא תחשבו לא נכון...
תום או טום? מה התחביבים שלך?
בעיקרון ניסיתי המון שלא תחשבו לא נכון...
תום או טום? מה התחביבים שלך?
אנונימי
אתה בצבא?
אנונימית
שואל השאלה:
הקבנית לא אהבה אותי אז לא...
הקבנית לא אהבה אותי אז לא...
אנונימי
אע הבנתי
תנסה אולי למצוא עבודה או ללכת למקומות שקשורים לתחביבים שלך. אני בטוחה שתמצא את האנשים הנכונים שלא יעזבו.
נכנסתי לשאלה כי אני דיי באותו מצב אני עברתי לחיפה והתגייסתי ממש מיד אז אני לא מכירה בכלל אנשים מהאיזור וזה מבאס רצח.
תנסה אולי למצוא עבודה או ללכת למקומות שקשורים לתחביבים שלך. אני בטוחה שתמצא את האנשים הנכונים שלא יעזבו.
נכנסתי לשאלה כי אני דיי באותו מצב אני עברתי לחיפה והתגייסתי ממש מיד אז אני לא מכירה בכלל אנשים מהאיזור וזה מבאס רצח.
אנונימית
שואל השאלה:
אז רוצה להכיר?
אז רוצה להכיר?
אנונימי
שואל השאלה:
19;(
19;(
אנונימי
באותו הנושא: