5 תשובות
לא תהיה בגרות חורף עם אותו מיקוד, אבל אל תפרוש השקעת שם שנתיים. תתחיל ללמוד עכשיו ואין מה לעשות תשלים גם את מה שלא במיקוד ותעשה את הבגרות חורף.
אבל אם אתה שונא את זה תפרוש
לפרוש אם הציון שלך הוא 30 כמו שאתה אומר אז גם לא ברור איך נשארת עד עכשיו יותר טוב תמצא מגמה פשוטה יותר שתצליח לעבור אותה ותיתן לך בגרות להישאר בזה רק יוריד לך את הממוצע ואולי אפילו יפגע לך בבגרות בסופו של דבר
אם אתה לא אוהב את זה ויש לך עוד איזה מגמה שתעזור לך בעתיד אז תפרוש
למה שזה ישפיע לך על העתיד
אנונימית
באותו הנושא: