3 תשובות
מבין אותך אני גם ככה, זה מאוד לא נעים ולא כולם אוהבים את זה,תאהבי את עצמך ותהיי בטוחה בעצמך ואל תתני לאנשים להוריד מערכך.. פשוט תגידי מה שבאלך...אני איתך:)
להכניס את עצמך למצבים שמוציאים אותך מאיזור הנוחות שלך, ככה זה בונה חוסן כזה
אז ככה מה שאת צריכה לעשות בעצם.
תנסי לפתח שיחה עם בן אדם חדש שנראה לך נחמד, בהתחלה תעשי אתזה אחד על אחד.. לאט לאט זה יתחיל לזרום...
תנסי לפתח שיחה עם בן אדם חדש שנראה לך נחמד, בהתחלה תעשי אתזה אחד על אחד.. לאט לאט זה יתחיל לזרום...