2 תשובות
האמת שכן, ועכשיו גם בדקתי כדי לא לתת מידע שגוי.
אז אם אני לא טועה לכל הממברים נתנו את האופציה של שמות במה.
לדוגמא וי, זאת הייתה אחת האופציות וכולם אמרו שזה ממש מתאים לו ווי זה גם victory (ניצחון)
לגבי נאמג'ון, הוא בחר את השם rap monster בהתחלה, אני אישית חושבת שזה בגלל האהבה שלו לראפ אבל זה בהשראת איזשהו שיר.
ולפני כמה שנים הוא הבין שהוא לא מפלצת ושהשם לו מתאים לו אז הוא שינה לrm שזה גם קיצור וגם אומר real me
לגבי יונגי, יש לו כמה שמות במה ושוגה זה השם במה שהוא משתמש בו בתוך הלהקה,
אם אני לא טועה זה איכשהו מתקשר לתפקיד שלו כשהוא שיחק כדורסל והוא פשוט שינה את השם קצת משהו כזה,
הובי פשוט רצה להיות תקווה לארמי, ובנוסף (עכשיו אני קוראת על זה) זה מתקשר גם לתיבת פנדורה שכשהיא נפתחה כל הדברים הרעים יצאו ונשארה רק התקווה בפנים.
וחוץ מהם שאר הממברים נשארו עם השמות שלהם
אז אם אני לא טועה לכל הממברים נתנו את האופציה של שמות במה.
לדוגמא וי, זאת הייתה אחת האופציות וכולם אמרו שזה ממש מתאים לו ווי זה גם victory (ניצחון)
לגבי נאמג'ון, הוא בחר את השם rap monster בהתחלה, אני אישית חושבת שזה בגלל האהבה שלו לראפ אבל זה בהשראת איזשהו שיר.
ולפני כמה שנים הוא הבין שהוא לא מפלצת ושהשם לו מתאים לו אז הוא שינה לrm שזה גם קיצור וגם אומר real me
לגבי יונגי, יש לו כמה שמות במה ושוגה זה השם במה שהוא משתמש בו בתוך הלהקה,
אם אני לא טועה זה איכשהו מתקשר לתפקיד שלו כשהוא שיחק כדורסל והוא פשוט שינה את השם קצת משהו כזה,
הובי פשוט רצה להיות תקווה לארמי, ובנוסף (עכשיו אני קוראת על זה) זה מתקשר גם לתיבת פנדורה שכשהיא נפתחה כל הדברים הרעים יצאו ונשארה רק התקווה בפנים.
וחוץ מהם שאר הממברים נשארו עם השמות שלהם
אני יודעת על שוגה.. שוגה זה יעני שוגר באנגלית.. בעיברית סוכר והסיבה היא כי הוא לבן חיוור כמו סוכר ומתוק כמו סוכר.. בהלהקה הוא נתפס כהכי מתוק
באותו הנושא: