6 תשובות
בטוחה שאת לא היחידה
יש להם באמת כמה שירים בודדים שטובים
שואל השאלה:
כאילו אנשים ששומעים אותם חושבים שהם הרוק האמיתי....
אנונימית
גם אני לא, לא אהבתי אותם כל כך.
גם אני לא עפתי עליהם ואני מאוד אוהבת רוק וגם שירים באיטלקית ואני באמת לא מבינה מה ההתלהבות מהם
יש להם שירים מעולים בעיני ואני מתה עליהם, ממליצה לנסות לשמוע את השירים שלהם באיטלקית, הם משמעותית יותר טובים