התחברות
הרשמה
אני היחידה שמרגישה כאילו מחר הכל כרגיל לא מתרגשת ולא מתלהבת ולא מפחדת?
31 באוגוסט 2019, 21:00
שעות פתיחה
תשובה אחת
גם אני ככה
ב
בחור?
באותו הנושא:
אני היחידה כאילו שבחיים לא התחילו איתה פה?! ואני עונה תשובות רגילות לחלוטין, התמונה שלי גם נורמלית, גם הכינוי
אני היחידה שמרגישה פאדיחות כשאני בים ואני מתחילה להוריד חולצה ומכנס?
למה אני מרגישה כאילו כולם מכוערים ואני היחידה היפה?
אני היחידה שמרגישה תמיד שמסתכלים עליה?
אני היחידה שמרגישה אווירה שונה בעולם? כאילו משהו עומד לקרות...
אני היחידה שמרגישה כאילו ממש באלי להיות בבית חולים פצועה קשה רק בשביל לראות למי באמת יהיה אכפת ממני ויבוא לבקר אותי?
אני היחידה שהווצאפ שלה כרגיל?
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שמרגישה ככה...
אני היחידה שמרגישה ככה או שאתם מזדהים?
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שהולכת בראשון לספטמבר עם תיק גדול (כאילו התיק הרגיל)?
אני היחידה שמרגישה שלא מדברים על זה מספיק?