5 תשובות
קודם כל תירגעי, מבין את הלחץ אבל את חייבת להיות רגועה, קחי הכל באיזי ותתחילי לשנן את החומר שאת הכי טובה בו, ככה ייעלה לך כל החומר האחר
יאא בהצלחהה
תנשמי עמוק, לא ללמוד בבוקר!!! את יודעת את החומר. אין צורך להלחיץ ולמעוך את עצמך עוד .
אם הבגרות לא בשלוש השעות הקרובות? תשארי במיטה, תנוחי תראי איזה סדרה שאת אוהבת.
לקראת הזמן שאת צריכה להתארגן תקומי בכיף, שימי מוסיקה, תתקלחי אם את אוהבת, תנשנשי משהו ותתארגני.
תעשי הכל בכיף
אם הבגרות לא בשלוש השעות הקרובות? תשארי במיטה, תנוחי תראי איזה סדרה שאת אוהבת.
לקראת הזמן שאת צריכה להתארגן תקומי בכיף, שימי מוסיקה, תתקלחי אם את אוהבת, תנשנשי משהו ותתארגני.
תעשי הכל בכיף
זה רק מבחן, תחשבי על זה ככה.
זה באמת רק מבחן כמו כל מבחן אחר.
זה באמת רק מבחן כמו כל מבחן אחר.
תנסי לעצום עיניים,לשמוע מוזיקה רגועה ולא לחשוב הבגרות
הכול יהיה בסדר ,גם אני הרגשתי ככה שנה שעברה לפני הבגרות הראשונה שלי והכול היה בסדר
הכול יהיה בסדר ,גם אני הרגשתי ככה שנה שעברה לפני הבגרות הראשונה שלי והכול היה בסדר