13 תשובות
כן
כן
לא
כן כן
תלוי מיזה אבל בכל מקרה כן
תלוי מיזה אבל בכל מקרה כן
כן, אני גם ככה שונא את השכבה שלי אז כול פעם שמגיע ילד חדש אני מקווה שהוא יהיה יותר כמוני
כן
אממ כן
בדרך כלל זה נחמד
בדרך כלל זה נחמד
כןן
כי יש עוד הזדמנות לחברויות חדשות
כי יש עוד הזדמנות לחברויות חדשות
כןן כי כולם אצלי ערסים אז זה סיכוי שאני אכיר כאלה שלא ערסים
אין לי שום בעיה איתם אני לא אוהבת ולא שונאת..
מאוד! ממש כיף לי להכיר תלמידים חדשים.
מקווה שיגיעו עוד בתחילת שנה לכיתה/ לשכבה שלי :)
מקווה שיגיעו עוד בתחילת שנה לכיתה/ לשכבה שלי :)
כן אבל משום מה כל מי שסביבי שונא
כן כי אין לי חברים
באותו הנושא: