למה אנשים שחורים כועסים שאנשים לבנים שרים את השיר הזה בטיק טוק? - קישור מצורף
אם אני אוהבת את השיר אז מותר לי לשיר אותו גם אם אני לא ברבי שחורה. אם אין לכם עיניים כחולות אל תשירו את אושן אייז ויש עוד מלא. אני אוהבת את השיר למה שאני לא אשיר אותו??? נראה לכם שאכפת לי שהיא אמרה שם ברבי שחורה? זה פשוט שיר טוב