8 תשובות
כשאומרים "תירגע" לאדם עצבני זה רק מחמיר את המצב.
אנשים צריכים להבין את זה.
FML
שואל השאלה:
כן זה כל הקטע ושצועקים במיוחד
לא רק אתה
לא, גם אני.
הם לא חסרי טאקט הם חסרי סבלנות
גם אני
אנונימית