10 תשובות
לא אבל זה משהיו שכדאי לשנות
לא למה רע
לא, אבל תראי שאם זה נובע מחוסר ביטחון עצמי אז תבדקי שזה לא פוגע בדימוי העצמי שלך
לגיטימי
לא, אה ואני גם ככה
לא
אני גם ככה
זה חוסר ביטחון ואיפשהו אולי גם חוסר אהבה עצמית , בנאדם שלא שלם עם עצמו
כי בנאדם שאוהב את איך שהוא ניראה ושלם עם עצמו יכול לעשות משו כמו 300 תמונות ביום . אז לא לאהוב להצטלם בכלל..... תביני
לא, אני לא אוהבת להצטלם.
(לכל האלו שאמרו שזה בגלל ביטחון עצמי נמוך, זה ממש לא נכון.)