4 תשובות
אז אל תצטלם אתה לא חייב
יאו גם אני ככה בול, אני ממש בסדר עם המראה החיצוני שלי יחסית לפעם ואני שונאת להצטלם, נמנעת מזה תמיד.
וואי גם אני בדיוק ככה
גם אני ככה, ואף אחד לא אמר שצריך להצטלם. אתה לא אוהב את זה, אז אל תעשה את זה