4 תשובות
זה בסדר גמור, כל אחד והקצב שלו
תלוי בך , יש כאילו שבכלל לא מתגברים.
אגיד שלדעתי בנדון שזה לא הרבה זמן , בכול זאת עברת תהליך.
אגיד שלדעתי בנדון שזה לא הרבה זמן , בכול זאת עברת תהליך.
שואל השאלה:
נכון אחרי שעוברים הלאה זה פשוט מוזר שהתאהבת בבן אדם?כאילו אתה מתחיל לשכוח הכל.רגשות זכרונות וכל זה וכבר זה מוזר שבכית מזה
נכון אחרי שעוברים הלאה זה פשוט מוזר שהתאהבת בבן אדם?כאילו אתה מתחיל לשכוח הכל.רגשות זכרונות וכל זה וכבר זה מוזר שבכית מזה
אנונימית
זה לא הרבה, כל אחד והזמן שלו
הזמן מרפא את הכאב:)
ולפעמים כן זה מוזר שהתאהבת באותו אדם הזכרונות לפעמים עדיין עצובים שאתה נזכר בזה או שמחים כי אתה שמח שכבר עברת אתזה וזה נשאר מאחור
בכל מקרה אני שמחה בשבילך שהמשכת הלאה והכל בסדר עכשיו❤
הזמן מרפא את הכאב:)
ולפעמים כן זה מוזר שהתאהבת באותו אדם הזכרונות לפעמים עדיין עצובים שאתה נזכר בזה או שמחים כי אתה שמח שכבר עברת אתזה וזה נשאר מאחור
בכל מקרה אני שמחה בשבילך שהמשכת הלאה והכל בסדר עכשיו❤
באותו הנושא: