18 תשובות
לא הטייפ שלי בבגדים אבל אם את אוהבת לכי על זה
פחות הטעם שלי אבל סבבה..
נחמדה
נחמדה.
שואל השאלה:
אוי נו בגלל שזה אתר של חילוניים אתם לא אוהבים
אנונימית
מעדיפה אם כבר שמלה כזאת אבל היא סבבה
לא הטעם שלי וגם עם הבד הזה והניסיון שלי משיין זה יראה זול. ובלי קשר כתוב שזה סולד אאוט
תלוי לאיזה אירוע
או שאנחנו פשוט לא אוהבים הדפסת משבצות ואת הגזרה של החצאית?מה זה קשור לאמונה
שואל השאלה:
^ ליום יום מה אירוע
אנונימית
שואל השאלה:
בטח שכן.
זה סטייל של דתיות.
אנונימית
אני יותר אוהבת חצאיות חלקות או פרחוניות באורך הזה, משובץ נראה כמו מפה ככה
חמודה
יא היא ממש יפה לדעתי
גם עם החולצה ההזאת:)
לא הטעם שלי...
אנונימית
נחמד
וזה לא קשור לזה שזה אתר של חילוניים כי דבר ראשון יש כאן גם מלא דתיים/יות ופנית עם השאלה הזאת לדתיות ודבר שני לכל אחד יש טעם שונה ואת יכולה ללבוש מה שאת רוצה אם את אוהבת את אבל את ביקשת את דעתנו אז אמרנו לך
היא סבבה היא קצת חגיגית ליום יום ומהנסיון שלי משיין היא תיהיה ממש רחבה למטה אבל אם את אוהבת לכי כל זה
ממש יפה