2 תשובות
כי זה אתר עם מנהלים פוגעניים שמתעסקים בלחסום אנשים במקום לדאוג לדברים הבאמת חשובים
פעם אהבתי את סטיפס!!
אין צורך לדאוג, בעבר היה תביעה משפטית נגד סטיפס אך בסופו של דבר היא בוטלה
באותו הנושא: