16 תשובות
לא נראה לי שזה נובע מבושה
כי יש כאלה שאוהבות שאוהבים אותן בגלל האופי ולשלוח תמונה זה פשוט מאילוץ
שואל השאלה:
הקטע שזה הולך ישר לגלריה זה באמת לא טוב
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה אני צריך לעשות?
אנונימי
בדרך כלל שמישהו מתחיל איתי ובין השיחות מבקש תמונה אני אפילו מתעצבנת אם זה קורה לעיתים קרובות כי זה מעיד על מה מעניין אותו ותכלס לא תמיד אתה בסיטואציה נוחה או שיש לך כוח להשקיע לתמונה
שואל השאלה:
ואיך אני מפתח נושאי שיחה?
אנונימי
לשחרר מזה ומידי פעם אתה יכול לשלוח תמונה שלך, היא תרגיש בנוח ותשלח לך גם כבר בלי לבקש
שואל השאלה:
כן אבל לפעמים היא גם לא רוצה לדבר איתי בטלפון
אנונימי
תשאל מה קורה איתה איך עבר עליה היום ותתקדם משם
שואל השאלה:
וזה מציק אני לא יודע מה לעשות
אנונימי
כי כנראה היא לא יכולה היא ליד הורים או חברים או משהו
תזכור לתת לה ספייס וששום דבר היא לא חייבת
שואל השאלה:
אם אני כל הזמן מתעניין במה היא עושה זה טוב או לא?
אנונימי
כן
שואל השאלה:
אוקיי הבנתי
אנונימי
שואל השאלה:
ואם היא מתחמקת משיחות ואומרת כל הזמן שהיא לא יכולה
אנונימי