10 תשובות
כן
שואלים אם הביצית התחלקה לשני חלקים וכתוצאה מהחילוק נולדו תאומים עם מראה זהה, מין זהה ועוד
שואל השאלה:
kaia
לא הבנתיי
תאומים זהים זה שהביצית התחלקה ל2 ואז יש שני עוברים שהם זהים וזה שונה מרק תאומים רגילים, תאומים רגילים זה משתי ביציות שונות
תאומים זהים זה שהביצית התחלקה לשניים, תאומים רגילים זה שנקלטו שני זרעים (נראה לי)
שואל השאלה:
והגיוני שיהיה תאומים בלי קשר למשפחה??(זאת אומרת שלא היה במשפחה תאומים)
יש הבדל בין תאומים זהים חבין תאומי אחווה
תאומים זהים זה מין ומראה שונים. יכולים להיות בת ובת או בן ובן
תאומי אחווה פשוט לא נראים אותו הדבר. יכולים להיות בת ובת, בן ובן ובת ובן
כן הגיוני שיהיו בלי קשר למשפחה
יש סיכוי גדול יותר לתאומים בכללי כשבמשפחה הקרובה יש תאומים.
למשל לאמא שלי יש אח תאום, והיא נכנסה להריון עם תאומים (בסוף עובר אחד נספג ואני נשארתי, אבל הבנת את העקרון)
שואל השאלה:
איך אפשר לראות הם בבטן אבל
לדעתי מתכוונים למראה שלהם