9 תשובות
שואל השאלה:
זה בגוד קיד מאד סיטי, זה השיר של ה12 דקות.
יש לו גם את fear שגם כתוב בצורה כל כך טובה
אה עכשיו בדקתי ביוטיוב שמעצי אותו אבל הפסקתי אחרי 3 דק כנראה כי לא אהבתי(אני בכללי םחות אוהב תאלבום הזה)
אני שומע מלא שירים של קנדריק ואת זה לא שמעצי דפאק
the end של הדלתות ללא ספק
ומיד אחריו the celebration of the lizard
stargazer - rainbow
מסכים איתך לגבי השירים של פינק פלויד, ככה גם shine on you crazy diamond ו- wish you were here.
לגבי הסמית'ס לגמרי ג'וני מאר ומוריסי הם כותבים גאונים פשוט וכל השירים שלהם מדהימים אחד אחד.
הייתי שם גם את hotel california וכמה שירים של סטילי דן.
(אגב, הכתיבה של hotel california הושפעה מהכתיבה של וולטר בקר ודונלד פייגן מסטילי דן. כותבים פשוט מדהימים, שניים רק ללנון-מקרטני לדעתי).
the beatles-she's leaving home
קשה לבחור אחד אבל אני מניח ש-me against the world