5 תשובות
אם את מרגישה שזה יתאים לך ויעשה לך טוב.ואת מסוגלת לחיי פנימיה מחוץ לבית-אז למה לא.תצליחי
שואל השאלה:
^^אני מפחדת להירשם
ולהיות היחידה החדשה
כי פנימיה זה מכיתה ז
אנונימית
הכל טוב. יהיו חדשים. אם את מפחדת- עדיף לך בכיתה י- כי אז תמיד יש המון חדשים. וגם כל התלמידים בכיתות מתחלפות- ככה שיוצא שכולם מוצאים חברים שוב פעם גם.
איזה פנימיה?