3 תשובות
כן, אפשר
בואי לפרטי אני אסביר לך הכל
אפשר אבל עדיף לך קודם לסיים בבצפר רגיל.. גם ככה נשארה לך רק שנה אם את עולה לו'
שואל השאלה:
כן זה לא שלא כיף לי בבית פשוט ראיתי החממה וזה נראה שממש כיף בפנימיה
אנונימית