3 תשובות
כן, אפשר
בואי לפרטי אני אסביר לך הכל
בואי לפרטי אני אסביר לך הכל
אפשר אבל עדיף לך קודם לסיים בבצפר רגיל.. גם ככה נשארה לך רק שנה אם את עולה לו'
שואל השאלה:
כן זה לא שלא כיף לי בבית פשוט ראיתי החממה וזה נראה שממש כיף בפנימיה
כן זה לא שלא כיף לי בבית פשוט ראיתי החממה וזה נראה שממש כיף בפנימיה
אנונימית
באותו הנושא: