13 תשובות
ח ואני ממש מרוצה
יא ובסדר תאמת שהשקעתי פחות ממנה שציפיתי מעצמי אבל עדיין יש לי ציונים טובים אז הכל טוב
סיימתי השנה את כיתה י"א, והתעודה הייתה לא רעה, אך במבט לאחור ככזו שהייתה יכולה להיות טובה הרבה יותר.
ט
ותעודה מזעזעת
ותעודה מזעזעת
עולה לי', חוץ מנכשל ממתמטיקה וציונים לא משהו בנביא ותורה סהכ די טוב
ח התעודה סבירה ממש לא מעבר ממוצע 70
עולה ליא
התעודה שלי הייתה ממש טובה
התעודה שלי הייתה ממש טובה
עולה לי"ב תעודה עוד מעט
עולה לי''א וממש טובה, יש לי ממוצע 97.55 עם חמש 100 וציון הכי נמוך 93 :)
כיתה ז, אחלה תעודה בסך הכל
ממוצע 96.8
ממוצע 96.8
סיימתי י"ב, והתעודה היחידה שקיבלתי הייתה תעודה על כך שסיימתי 12 שנות לימוד אז הייתי אומרת שדי מוצלחת.
סיימתי יא
מרוצה מאוד ממוצע 95, למרות שהתעודה לא מעניינת אותי רק הבגרויות
מרוצה מאוד ממוצע 95, למרות שהתעודה לא מעניינת אותי רק הבגרויות
יב מחר מקבלת אין לי ציפיה לשום דבר
באותו הנושא: