12 תשובות
כמה שיותר מהר
בדרך כלל יש את חוק השלוש שניות אבל עם סוכריות לא
תזרוק
כמה שיותר מהר
כמה שיותר יותר טוב
הלכלוך מוסיף לטעם
Ta_
תקבור אותה
שואל השאלה:
זה אומר שהסוכריה לא תחזור אליי? ;__;
אנונימי
עד שעובר חד קרן

סתם, פשוט תרים ותזרוק
לא :(
עבר כבר חוק השלוש שניות
אתה תמיד יכול לאכול תסוכריה אבל אתה תישא בתוצאות :)
לבעוט אותה לאלף עזעזל זה דביק וידבק לסוכריה מלא חיידקים וחול..