13 תשובות
אין לך כזה מה לעשות תגידי תודה על ה90
מורים זה עם מוזר אל תנסי להבין תגידי תודה שזה 90 ולא 60
מורים זה עם קטנוני שזוכר לך את כל הקטנות.
בכל מקרה, 90 זה ציון ממש טוב ומאוד מכובד, כל הכבוד!
90 זה ציון מבורך
אני קיבלתי 55 ולא הגעתי בכלל לשיעורים
ועל זה אני אומרת תודה
אם היו לכם מבדקי כושר יש מצב שהיא הורידה על התוצאה שלך באחד מהם, בכל מקרה מורים לספורט זה עם מוזר רצח
שואל השאלה:
היה אבל מבדקי כושר זה נכנס לציון כמשהו אחר,באחד קיבלתי 96 כל השאר 100
אנונימית
אז סתם מורה שנתפסת על קטנות
חחח אני הגעתי לכל השיעורים, לכל המבחנים בספורט, השתתפתי ובכל שיעור ונתתי את המקסימום שלי ונתנו חי 75 ואם הבנתי נכון זה מהציונים הגבוהים בספורט שנתנו השנה,. שזה מעצבן כי זה סתם הורס את הממוצע של התעודה
תגידי תודה במורה להסטוריה שלי הביא לי 60 בתלמידאות כי פעם אחת לא עשיתי את המטלה בכיתה
כולה חינוך גופני צריך רק עובר
נו באמת 90 תהיי רצינית
וכל שתיים שלוש חיסורים מורידים 5/10 נקודות
דברי איתה, באמת לא הבנתי
ואל תקשיבי לאנשים שאומרים לך עברת הכל בסדר את מגזימה כי אני פרפקציוניסטית בדיוק כמוך ואני מבינה אותך לגמרי