3 תשובות
שהייתי בת 8 הייתי לי חברה בת 10 שתמיד קראה לי מפגרת וטיפשה סתם, בלי קשר לכלום. דיברתי איתה והסברתי לה שזה לא נעים והיא הפסיקה
ממליץ לך לדעת שציונים ויחידות לא אומרים כלום עלייך ועל רמת החוכמה שלך. ותאמיני לי אחרי שאתה מסיים עם הבגרויות גם ככה שוכחים הכל :)
בנוגע לעקיצות האלה תדעי שזה בהחלט לא נעים לשמוע גם בצחוק כל הזמן משפטים שכאלה והדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא דבר ראשון להאמין בעצמך שאת לא טיפשה ולשתף אנשים שחשובים לך באמת בנושא.
בנוגע לעקיצות האלה תדעי שזה בהחלט לא נעים לשמוע גם בצחוק כל הזמן משפטים שכאלה והדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא דבר ראשון להאמין בעצמך שאת לא טיפשה ולשתף אנשים שחשובים לך באמת בנושא.
קודם כל תקבלי את עצמה כחכמה (בלי כל קשר לזה) ושזו תהיה נקודת המוצא שלך
תראי בדימיון שלך את כל הפעמים שהצלחת, ומה שיחבר אותך לזה שאת חכמה
תגידי להן שהדיבור הזה לא מקובל עלייך ולא מכבד בשיט
חברות אמיתיות לא מתנהגות ככה נקודה !
אם הן ישתנו מה טוב
אם הן לא ישתנו אז עדיף שדרכיכם יתפצלו
את צריכה חברות אמיתיות ושיהיה לך טוב
כל טוב יקרה
תראי בדימיון שלך את כל הפעמים שהצלחת, ומה שיחבר אותך לזה שאת חכמה
תגידי להן שהדיבור הזה לא מקובל עלייך ולא מכבד בשיט
חברות אמיתיות לא מתנהגות ככה נקודה !
אם הן ישתנו מה טוב
אם הן לא ישתנו אז עדיף שדרכיכם יתפצלו
את צריכה חברות אמיתיות ושיהיה לך טוב
כל טוב יקרה