10 תשובות
למה החברה היא זו שמגדירה אותך?
בסופו של דבר כולם מוזרים, אבל בכללי אני אגיד לך את זה ככה, לא כל מה שיגידו עלייך הוא נכון..
אז אם מישהו יגיד שאת מכוערת אז זה אומר שאת מכוערת? לא!
אל תתייחסי למה שאומרים לך, הכל טוב
אז אם מישהו יגיד שאת מכוערת אז זה אומר שאת מכוערת? לא!
אל תתייחסי למה שאומרים לך, הכל טוב
אויי נו בחיאת
להיות *מוזר* זה הכי כיף
למה שאני אהיה ויתנהג כמו כולם!?
זה פאקינג משעמם
וחוץ מזה זה שאמרו לך מוזרה זה לא אומר כלום (:
ותתחילי לשים על כולם ז^^ן ולהפסיק לחשוב מה חושבים עליך ופשוט תחיי כמו שבא לך
למה שאני אהיה ויתנהג כמו כולם!?
זה פאקינג משעמם
וחוץ מזה זה שאמרו לך מוזרה זה לא אומר כלום (:
ותתחילי לשים על כולם ז^^ן ולהפסיק לחשוב מה חושבים עליך ופשוט תחיי כמו שבא לך
רגיל זה ללוזרים
סתם אבל ברצינות איך שקוראים לך ממש לא מגדיר אותך
סתם אבל ברצינות איך שקוראים לך ממש לא מגדיר אותך
לא!!
אבל אם את חושבת על עצמך מוזרה אז את מוזרה! שימי פס על העולם
אבל אם את חושבת על עצמך מוזרה אז את מוזרה! שימי פס על העולם
לא
מוזר=מיוחד
כן וזו מחמאה
לא יודעת, איך את מגדירה את עצמך? אני כן מגדירה את עצמי כמוזרה, אני לא חושבת שזה רע..
באותו הנושא: