9 תשובות
קאקגורוי?
^זה אנימציה רגילה...

אולי beastars? חייתים בנטפליקס.
או אולי הנוכל.
שואל השאלה:
לא.. אנימציה שנראית כאילו היא ממשחק מחשב
אנונימי
תראה את הפרצופים שעשו להם לזה אתה קורא רגיל?
זה כזה מעפן
^^אה אין לי מןשג על מה אתה מדבר
שואל השאלה:
dorohedoro מצאתי
אנונימי
אה מגניב
מת חשבתי על זה ואז כזה אמרתי נע זו אנימה שאף אחד לא רואה למה שזה יהיה זה
טעות שלי
קוראים ל"אנימציה המוזרה" cgi.
משתמשים בזה שיש הרבה מידע ואסתטיקה מסובכת במקור (מנגה) שיהיה קשה לעשות ב2d כמו בדרכ.