4 תשובות
כאילו. תלוי. את יכולה
ניתקתי גם קשר כי פגעו בי, וממש אבל ממש לא שולחים הודעה, כן גם אני מתגעגע אבל זה לטובתנו, זה קשה אבל עוברים הלאה
גם תשמעי אני הייתי מרגיש בן אדם בלי מילה, כי אם אמרתי שאני מנתק אז אני מנתק, זה יצא מביך שאחזור בחזרה, זה גם יעלה לאגו שלו אם תחזרי לקשר איתו כי הוא יאמר "חחחחח היא לא מצליחה בלעדיי"
באותו הנושא: