אני מאפרת מקצועי, יודעת לעצב שיער (גם לצבוע, לגזור וכו') ולמדתי פוטושופ במשך כמה שנים. צריכה התייעצות, כנסו לפירוט.
לא מזמן הכרתי חברה חדשה והפנים שלה ממש מיוחדות. זה יהיה מוזר אם אשאל אותה אם היא יכולה לבוא אליי ואני אאפר אותה ואעצב לה את השיער (מבלי לגזור או לצבוע) ואצלם אותה? אני עושה תמונות מקצועיות. אני מתכוונת לעשות לה את זה בחינם לגמרי! הפנים שלה פשוט כל כך מיוחדות ואני אהיה מאוכזבת אם לא אזכה לעשות לה תמונות.