3 תשובות
זה מעולה, יצאת מזה חחח
לא זה לא בסדר מבחינתה מבחינה חוקית אחרי 3 ימים היא אמורה להתקשר
זה לא בסדר, אבל אפשר להבין אותה.. סוף שנה כבר מלא לא באים.. זה לא שהיא עשתה את זה מחוסר אכפתיות אלא כי כנראה היא פשוט לא שמה לב