22 תשובות
אפשר לחשוב שהם פרנססות, אל תתייחסי
אל תתייחסי למה שהם אומרים . אני מכירה הרבה בנות יפות שמתייחסים אליהן לא יפה מתוך קנאה ..
שואל השאלה:
טוב
צומי
אנונימית
תתעלמי
קנאים שזה בכלל לא המקום שלהם לקבוע אם את יפה בעיניהם או לא.
תחזירי להם ב: גמד , אף גדול ודברים כאלה
הם מנסים למשוך את התשומת לב שלך, תתעלמי

ותזכרי שאת יפה כמו שאת, אל תתייחסי למה שהם אומרים
תתעלמי את יפה כמו שאת ולאף אחד מהם אין שום פאקינג זכות להעיר לך
מי הם בכלל.
נראה לי שהם סתם מנסים להציק לך, וזה לא קשור לכמה שאת יפה באופן אובייקטיבי. תתעלמי ואולי זה יפסיק.
בהצלחה❤
שיקפצו לך מעל הפופיק
אני בטוחה שאת מהממת(:
את בת 13
אנונימי
אל תתיחסי כל אחד יפה כמו שהוא
תגידי להן שזה מעניין לך תתחת ושיקפצו מהחלון
להם*
מה אכפת לך מה הם חושבים הדעה שלהם לא אומרת כלום.
בטוח את יפה!
אל תתייחסי אליהן
הייתי שופכת שמן בכיתה, נועלת אותם וזורקת מצית '~'
סתם אל תקשיבי להם חיים יופי זה תלוי בעין המתבונן הכי חשוב שתאהבי את עצמך וכל השאר שישרפו
אל תתייחסי.
את הכי יפה אם את מאמינה בזה כפרה
למי פאקינג אכפת תתעלמי כי את יודעת שאת מושלמת וכוסית על חלל
מה לעזאזל
תעברי כיתה