5 תשובות
לתשובה השנייה^^, למה שהיא תרזה בשביל להוכיח להם משהו?
אנונימית
איזה חרא ילדים.
תתעלמי.
גם אם הם פוגעים בך אז תדעי שהם צוחקים על אחרים כדי להעלות את עצמם וככה זה בחבורות של בנים.
אל תקשיבי להם, הם סתם אדיוטים
ילדים אין להם מסננת
אז כן את שמנה
והוא אתיופי שחור
ואני עם אף גדול
וזה נכון!!

מה נעשה אם יגידו ואם לא ,זה באמת אנחנו
וכן יש לי אף גדול אבל עדיין נראה טוב
תקשיבי לי,
בתור מישהי שמתמודדת עם זה- אם זה מציק לך את יכולה לעשות 2 דברים:
או לשנות את זה (בצורה בריאה כמובן ולא מזיקה לגוף שלך)
או להשלים עם זה.
בשני המקרים את תמיד צריכה לזכור שאת מושלמת כמו שאת, ואולי את לא הטעם של עצמך אבל את בטוח הטעם של מישהו אחר.
ולגבי הבנים? שלא יפריעו לך! כמו שאמרו בתגובות, הם לא שווים את היחס שלך, זה תהליך שאת אמורה לעבור עם עצמך ואף אחד אחר לא אמור להתערב.
אם הם יעירו לך על זה משהו עוד פעם אחת, תרשי לעצמך להעיר להם גם, אבל לא להיכנס לריב. שילמדו שזה לא יפה.