5 תשובות
שואל השאלה:
כןכן שמתי
כןכן שמתי
אנונימית
מי מלח ומשחה וזה יעבור
אנונימית
שימי משחת עיינים שגם אפשר לשים באוזן לי יש הליקס וכשי שלא יהיה לי אינפקציה וגם לא רציתי שיזדהם אז שמתי משחה וזה עזר ולא היה לי כלום
לא.. חושבת שיעבור תוך כמה ימים
אולי אינפקציה בקטנה טבל זה יעבור לך בימים הקרובים.
באותו הנושא: