5 תשובות
תתחיל שנה זה לא כזה מלחיץ
אני עולה ליא ואמרו לי שלקראת הבגרויות בסוף שנה
היה לי לחץ ממש בתחילת שנה ואז חודש אחרי פסח כזה
שואל השאלה:
ובין לבין זה שנה רגועה יחסית?
אנונימית
אחרי פסח מתחיל ממש. לפני יש טיפה לא משהו רציני
ניגשתי רק למועד קיץ אז לא הרגשתי לחץ של בגרות בהתחלה זה תלוי בביס שלך