3 תשובות
אני שוחרת ולנו אמרו שמותר רק אחת כשאת על מדים אבל בפועל ברכבת יש מלא עם שניים
לא חיילת אבל אסור שתי אוזניות מותר רק על אוזן אחת
אנונימית
אני תמיד הייתי שם את שניהם