8 תשובות
תלוי בגוף האדם.
יחסית נמוך.
נמוך מאוד, וגם אם חלילה קורה, מזריקים מיד עוד חומר, ככה שאין סיכויים להשאר ערים יותר מכמה שניות בודדות
סיכוי כמעט אפסי
^ מה זה כל החרא הזה שכתבת עכשיו הרופאים שמים לב תוך שבריר שנייה וגם מה קשירה אולי רק חגורה מה
^סיכוי נמוך מאוד
ממש קטן
אם מתעוררים חלילה לא בטוח שהרופאים ישימו לב וימשיכו בניתוח. כשההרדמה לא עובדת אז מרגישים כאב באזור הניתוח, ובתוך הגרון יש צינור חמצן או מחסום לפה, ועל העיניים מדביקים סלוטייפ כדי שלא יכנס לכלוך, והידיים והרגליים קשורות לשולחן כדי שהחולה לא יזוז. אז במצב הזה אין אפשרות לדבר ולסמן לרופאים מה קרה והם ימשיכו כאילו כלום. אין על מה לסמוך.
אנונימית
הכל אמיתי שום דבר לא מומצא
אנונימית