6 תשובות
אני קמה ב6.
סיכוי נמוך אבל אולי כן
כל עוד שמת שעון וביקשת מאחד ההורים
מאמינה שתקומיי
מאמינה שתקומיי
כן
יש סיכוי
יש סיכוי.
פשוט את תהיי עייפה
פשוט את תהיי עייפה
באותו הנושא: