10 תשובות
נראה לי תשתי מלא מים שיחליג את זה למטה
אם הוא נתקע בקנה הנשימה אין לו דרך להגיע לקיבה,לכי לבית חולים.
אנונימית
לשתות הרבה מים ולאכול משהו
לפעמים זה רק הרגשה,קרה לי כמה פעמים
תנסי לשתות מים ולחכות שזה יעבור,אם את מרגישה שאת מתקשה לנשום לכי לרופא.
שואל השאלה:
מה בית חולים יש לי מחר בגרות נא לא להלחיץ אותי בבקשה זה כבר קרה לי שהרגשתי ככה ולא קרה לי כלום אני רק רוצה לדעת אם זה יגיע לקיבה וישפיע
אנונימית
ואני חושבת שלא היה לך מספיק זמן לכתוב את זה אם זה היה נכון...
שואל השאלה:
זה כדור ממש קטן וכבר עבר מלא זמן ואני עדיין מרגישה אותו.. זאת רק הרגשה??
אנונימית
הרהבה מים
וחשיבה חיובית
שואל השאלה:
אני עדיין מרגישה אותו... אני ניסיתי עד עכשיו להירדם ואני עדיין מרגישה כזה תקוע
אנונימית