5 תשובות
את מציבה כל פעם את המספרים שנתנו לך במשוואות
אם זה יוצא טוב אז זו המשוואה
שואל השאלה:
התישע הוא הוואי והשתיים הוא איקס, ואיפה אני מציבה את החמש והאפס
אנונימית
גם בוואי ובאיקס אותו דבר
זה פשוט עוד נקודה של הישר על הצירים
ובמשוואה ששתיהן יצאו לך טוב זו הנכונה יענו
גם התשע והשתיים וגם החמש והאפס
אוקיי אבל למה את פותרת מתמטיקה בחמש בבוקר
שואל השאלה:
אוקיי אבל למה את שואלת שאלות טיפשיות במקום לעזור
אנונימית