3 תשובות
שואל השאלה:
היא גם לא ענתה לי לטלפון איפה החוסר אחריות חלילה היה קורה משהו לילדה
אנונימית
יצאת ממש בסדר, מצטער שקרה לך לפני בגרות, לפחות למדת לא לעשות לה בייביסיטר לפני דברים חשובים או בייביסיטר לאף אחד..
יצאת בסדר גמור, היא זאת שלא יצאה בסדר.
טוב שהערת לה על זה.
בהצלחה בבגרות !
באותו הנושא: