9 תשובות
אז תאכליי
תראי...
לי זה היה קצת פדיחה אבל תאכלי מה כבר יקרה...
אולי תאכלי ותזרקי את הקרטון ואז זה גם כאיו סידרת והיא תאהב אותך יותר והיא תבקש ממך יותר לעשות בייביסיטר ואת תרוויחי יותר כסף
בסהכ משתלם..
בטח שתאכלי
כשאני בבייביסיטר אני חופשי גם פותחת את המקרר מגירות וזה חחח
לא פדיחה חח
אני חושבת שהיא יודעת שאמרת את זה רק מתוך נימוס
גם פיצה חינם ועוד מקבלת על זה כסף ברור שלאכול
לא, היא הציעה לך
לא חושבת.. בתאבון!
חחח לא
תאכלי תהני תשבעי
באותו הנושא: