4 תשובות
לפחות תלכו לטכנאי מחשבים שינסה לגבות קצת חומרים להציל את מה שהוא יכול
איתך. מן הסתם שכן צריך לבלות את הזמן לא רק במחשב אבל זה לא סיבה לא לקנות לך מחשב יותר בגלל זה
אתה צודק שמותר לך, אבל אמא שלך צודקת גם כן שזה לא טוב לך. והמחשב לגמרי ממכר, כך שממש קשה לחזור לעשות חיים נורמליים בלי זה. אבל כאשר זה בחירה בין חיים במחשב לבין חיים שצריך למצא מחוץ למחשב, ולא משהו באמצע, אז באמת אין ספק שהחיים במחשב פחות טובים, זה לא ההנאה מהחיים.
מקוה שתסתדר עם משהו באמצע, וגם שתמצא חיים אמיתיים במקום החדש וגם חברים נורמלים ולא מעשנים
שואל השאלה:
הוצאתי את המוח של המחשב והחזרתי ועשיתי פירמוט של החיים, כל הזמן שאני מעדכן דרייבר אז המחשב נכבה ולא עולה, לאמא שלי אין זכות לשלוט עלי ככה זה לא אמור להפריע לה.
גם ככה היא אומרת שאני בלתי נסבל
אנונימי